Misra Seherr hazirliklarin nasil.gidiyot.canim hastane.cantasinu hazrldn mi ?? Bende 29+4 yavas yavas baslicam artik.haxirliklara
Seherr Misra kıyafet falan hepsi alındı bu haftadan sonra odasına başlıcam dolabıda sipariş ettik gelsin öyle başlıcam yıkamaya sonra hastane çantası hazırlicam inşallah zaman çabuk geçsede hemen gekseler ya ben hiç uyuyamıyorum 🙈
Mrvyksl Oyku22 21 eylül gösteriyor 27+4 haftalık olduk tabiki sıcaktan uyunmuyor ayaklarımda şişiyor 😟
Yenianne92 Deniziimmm himmm cok tatli bir tarih hic dusunmemistim benimki de 13 eylul gorunuyor belki benimki de oyle olur
Melike11 Sumbul35 aynıyız canım bizimde kızımla 9 Eylül gözüküyor çok güzel bi tarih ama o gün olmaz diye düşünüyorum 😂
Bernalisari Mrvl bende hiç bir belirti yok yalnız ne bi ağrı ne bir sızı yine de öyle hissediyorum seninde öyle mi
Mrvl Bernalisari yok ya bende bulantı bel agrısı başladı bu zamana kadar hamile olduğumu bile anlamıyordum çok rahat geçirmiştim bu zamana kadar bi kaç gündür sıcaktan mıdır bilmiyorum bi halsizlk bi bel agrısı ara sıra bi bulantı var canım
Rmyskse 11 Eylül 🙋♀️ Bebeğimin bütün eşyalarını hazırladım ütüledim. Sadece beşik almadım daha çok kararsızım. Kendime gecelik filan da alamadım sıcaklardan çıkamıyorum hiçbir yere 🙄
Offmomm Rmyskse benimde 11 eylül 😁 stres oldum çoğu şeyi alamadım daha. Sıcaklardan allahtan internet alışverişi var🙏
Rmyskse GozdeMurat18 çok bişey almadım. 2 takım hastane çıkışı onlu. 10 tane filan zıbın 5 tane alt üst takım. Eşimin tarafında bebekler çok iri doğarmış eşim gelmez aldığımız şeyler Doğunca alalım diyor bende öyle yapıyorum mecbur 😂😂