Hazelkrnz Refianur valla artık belirli dakika oturabiliyorum bi yerde sabit. Yatarken yok ama sabaga karşı resmen uyandırıyor ve asla uyutmuyor çok gıcık bişey bide geçebildiğimiz pozisyonda kısıtlı olduğu için geçmesi zaman oluyor bu arada 24+3 canım
espalp Refianur uyurken ayaklarının altına sert bi yastık koy canım. Sabah en azından belin ağrımadan uyanırsın. Bi de hep dik oturmak lazımmış 🙏🏻
Gulcan33 Refianur aynen çok erken doktor hamileliğin le ilgisi yok dedi ama bende anlamıyorum neden daha önce böyle bir sıkıntım yoktu ama 💁
Sibelvahdet Refianur canim seninle aybi durumdayiz ozellikle aksam oldumu oturmak izdirap gibi uzanmam gerekiyor
Ps15 Refianur ben 20 haftalığım iki gecedir sırt ağrısından ölüyorum uyanıyorum ağrıdan, tutuluyorum hareket edemiyorum😞 Hep yan yatmaktan oluyor bence omurgam ağrıyor resmen ya da çok kilo aldığım için😪 Normal midir acaba😞
Ps15 Refianur Benim gece çok oluyor yan yatmaktan galiba normalde hep yüzüstü uyurdum😞 hiç kilom yoktu benim şuan 6-7 kilo aldım bile😞