GozdeMurat18 ben de 27 haftalığım. e-bebekte kışlık sezon sonu patikli altlar aldım. 12,45 TL falan fiyatlar. öyle bir kaç bir şey yani fazla değil aldıklarım. yenidoğan takımı falan almadım ama aldıklarınız 3-6 alın onu da fazla almayın yıkanınca da küçülür dediler aklınızda bulunsun.