Esm_Nzm esra1907 merhaba hm den aldığınız zıbınları 2-4 m alsam iyi olurmu acaba ilk üç ay için siz nasıl yaptınız acaba
esra1907 Esm_Nzm h&m kalitesi hiç biryerde yok canım, valla büyük gelirlerse gelsin 😂 çabuk büyüyorlarmış zaten çok büyük olmaz bence