Kızlar ben hep mağazalarda buldum vallahi kalın ve uzun kollu şeyler, özellikle 0-3 3-6 6-9 bu üç kısımdan uzun kollu kalın şeylerde buldum ince de buldum içine giydirmelik. Her şeyi alasım var oğlumaaaaa😄😄 Bez de sleepy aldık biz. Şampuan falan almadım henüz. En son phlips avent emzik aldım civilde indirim vardı.