Sheida sehir hastanesinde mehmet kececioglunada gidiyorum çünkü diger devlet hastanesinde acil yok sebahattin bey açıkta kalma acil bir durum oldugunda haftasonuna denk gelir mutlaka sehir hastanesindede doktorun olsun dedi. Sebahattin bey cok cok ilgili askeriye doktoru oldugu icin sanirim cok disiplinli kesinlikle tavsiye ederim kontrolden cikr cikmaz aliyorum raandevuyu sıkıntı olmuyor bazen kendi çağırıyor randevusuz alabiliyor. Ertan beye tedavi oluyodum bende ama genetik testten sonra 2015de kampüsteyken banaa sen asla normal yolla aanne olamicaksin demisti bir dahaa gitmedim çok üzülmüştüm o zaman. Amaa RABBİM 2018de tedavisiz normal yolla anne yapti beni hamdolsun🙏 simdi 14 aylık oğlum ve 35+1 haftalık ikinci oğluma hamileyim çok şükür oda kendiliğinden geldi 6 düşükten sonra 14 senelik mucizelerim🙏💕