Edayslm Burcu77 valla anlamadım göstermediyse neye göre kız biz 14.haftadayız canım suan başka doktora gidicem cinsiyete merak ediyorım ya
Kumru82 Edayslm ay canım ya bakalım bende mrk ediyorum bende 8 inde gitmeyi düşünüyorum hemen yazarım sana
Edayslm Kumru82 sekizimi kz catlarim ben sekizine kadar bida giderim🙈🙈 kesin demedi kafam iyice karıştı
Kumru82 Edayslm canım doktora kalsa 4 hafta sonra gel dedi ama benn3 hafta sonra gelirim dedim :) ama ben 12 de gittim cinsiyet i söleyemeyeceği bi tarihdi 16 da sölerim dedi :(
Kumru82 Edayslm bakalım 15 oluyor allah izin verirse gittiğimde neler olucak idrar yolumda enfeksiyon cıkdı bol su içmeye calısıyorum insülin direncim yüksek cıkdı sen nasılsin
Edayslm Kumru82 geçmiş olsun canım benim kan tahlilleri temiz cıktı bidada ne neoldu haberim yok ikili taramada normal cıktı rutin gidiyorum suan kalça agrım var oturunca kalkamıyorum süt yogurt tüketimini artır dedi. Haftaya baska doktora gidicem cinsiyete
Busrabora Deniz_ruzgar yok hayır evet bazı testler 1,5 saatte cıkıyor ama bazısı 1 hafta gibi bi sürede cıkıyor eksiklik olabilir mi sizinkinde?
Deniz_ruzgar Busrabora hayir hic bir eksikligi yoktu tahlillerin hepsini tam alip doktora gösterdim ayrica ikinci hamileligim biliyorum neyin ne olduğunu burdaki hastanede bu sekilde yapılıyor sabah ense burun ölçüsü aldi doktorum sonra kan verip öğlen aldim sonuçlarımı
Bebekk1 Deniz_ruzgar kızlar bende sigorta hastanesinde altuğ beye gidiyorum oda ilgili tavsiye ederim