39+4 An itibariyle çok sıkıldım. Sanki bütün duygusallığımı birileri aldı. Bebeğiyle konuşurken bile göz yaşı döken ben değilim sanki. Doğum videolarına baktım. Hiç ağlamadım. Oysa boğazım düğmlenirdi. Çok bunaldım herkesten. Sıkıldım sanırım. Yalnız kalmak istiyorum.