Yabe evet ya. Gelmedi mi daha. Ne zaman doğacak. Tarihi yanlış mı hesapladınız. Hiç mi tık yok.. vs vs. Ben de artık o girdaba girdim. Oysa ki daha en az 1 -2 hafta hakkımız var hala. Ama işte.. Bi de hiç hamile gibi değilim. Kimseye naz ettiğim yok normal biriymişim gibi davrananlar oluyor. O da gıcık ediyor beni.