Htczmra siz vitamin ve minerallerinizi takip edin sürekli doktorunuzu dinleyin bence birşey olmaz korkmayın. Ben ilk gebeliğimde 18kg aldım ama cidden zorla yiyordum sizin gibi kaygı yapıyordum sadece sonuç 41.haftada 2870 gr kızım oldu.şükür çok sağlıklı oldu ama zayıf doğdu. Saçma sapan hamurişleri,tatlılar,gereksiz kalorili şeyler yiyip durmuştum 🙈 bişey değişmedi.. şimdi ise normal hayatımı yaşıyorum. Zaten normalde paketlenmiş gıda,fast foot, Palm yağlı,glikoz şuruplu,renklendiricili iğrenç şeyleri tüketmem,karbonhidrat birkaç dilim ekmek o kadar. Herşeyi kendim evde yaparım vE tamamen organik ürünler tüketiyoruZ. Bol protein,kalsiyum içeren besinler ve mevsiminde sebze meyveleri tüketiyorum.iştahlı değilim aynen sizin gibi çok yemem ama İnanın sağlıklı şeyler bebeği toplarlıyor,size zaten kilo da yapmıyor. Umarım içinizi rahatlatmışımdır..bu arada en önemli tavsiyem doktorun verdiği vitamin gibi takviyeleri asla ihmal etmeyin.