Htczmra hamilelikte önemli olan bebeğin kilo alımı anne az alsa da dert olmaz. Ama çok kilo alırsa anne sıktın yaratabilir;yüksek tansiyon,gebelik şekeri v.s gibi. Doktorların kilo takıntısı aslında bundan dolayı bebeği düşündükleri için fazla alma diyorlar. Ben 31.haftamdayım 54kg ile başladım. sadece 4kilo 200 gram aldım ama bebek zaten 12gün ilerde.bu durum olunca doktorumun hiç bir itirazı Yok kiloma neticede bebeği beslemişim. Az kilo almından korkmayın bebeğin gelişimini takip edin derim😊