Melisa44 benimde 1bucuk yıldır evde baktığımız bi kedimiz var ismi Rıfkı 😻aşıları tam önlem amaçlı önümüzdeki hafta tüylerini kirptircz hem kendi rahatlasin sıcak havalarda zor oluyor derisi fln hava alsın sıcaklarda diye düşündük hemde 34 haftalık hamileyim oğluşumu 4 gözle bekliyoruz tüylerini kırpma sebebide bebekle bir araya geldiklerinde kıl tüy kapmasin diye 1aya yakın kediyle oğluşumu bı araya almamaya caliscz bebeğin burun kılları gelişsin diye onun dışında tabiki de battaniyesini zibinini koklatcz alissin ona yabancılamasin diye çok tepki aldm bu süreçte kediyi başkasına verin diye ama evlat o bizde diyordk siz hiç ikinci oldu diye ilk çocuğunuzdan vazgectiniz mi başkasına vermeyi düşündünz mü bizim için Rıfkı öyle evladımız gibi insan hiç evladından vazgeçer mi 😍