Merhaba arkadaşlar. 28 haftalık gebeyim. Evde 1 yıldır baktığım bir kedim var ismi Karakaçan 😍Aşıları bakımları her şeyini eksiksiz yapıyoruz .
Hem kendi hem de çocuk doktoruna danıştım ve baya araştırma yaptım. Bir zarari olmadığını hatta bağışıklık sistemine iyi geldiğini söylüyorlar. Evde kedisi ile ya da evcil hayvanı ile bebegi olanlar var mı? Var ise benimle tecrübelerini paylaşabilirler mi? Inanin kedim de benim evlâdım gibi. Hic ayırt etmiyorum. Ama insan bebek olunca iki kere düşünüyor Iste 😊😊