Melisa44 Benim de bir kedi oğlum var 1 yaşında bebekliğinden beri bakıyoruz, şimdi de oğlumuz yolda evde tek kadın olarak kaldım😂 Hiç birşey olmaz evden çıkmayan aşıları olan hayvandan tuvaletini eşim temizliyor sadece o da önlem amaçlı. Doktoruma da sormuştum hiç birşey olmaz demişti ben sürekli öpüyorum kafasını, sarılırız eskisinden hiç bir fark yok çok rahatım bu konuda, bebeklerimiz de beraber büyüyecek çok şanslılar bence🥰 İçinde hayvan sevgisi olan insanları her zaman daha çok severim😊