Deletedmom0032 Elif_nuryildirir01 boyun uzun ama benim boyum 163 adile nasit olmaya doğru gidiyorum, 😂
Yenianneeee61 Elif_nuryildirir01 benimde aynı 5 haftadan beri şiş şuan 10 haftalığım hamile gibi ama gazdan dolayı işte daha çocuk çıkmasına var 😊🥰
Serrameri @Elif_nuryildirir01 gazdan şişkinlik oluyo bebekle alakası yok sonra göbeğin çıkınca aradaki farkı anlıyosun zaten ☺️
Rbs111 Elif_nuryildirir01 canım erken çıkması doğrudur ama bu 8. 9. Hafta olamaz çünkü kese boyu çok minik ve henüz karında değil kaşık bölgesinde . İlerleyen haftalarda yukarı doğru çıkar benim 1 haftadır ilk kez yıkarsa hissediyorum bebeği doktora gittim şuan göbek hizamda
Elif_nuryildirir01 Rbs111 Oyyy Masallahh Rabbim esirgesin Kucağınıza sağ sağlim almayı nasip etsin 😍💕❤🙈
Mlssa Elif_nuryildirir01 O zamanlar benmde şişmişti gazdan vs canım.Sonra normale döndü ama 13te bir başladı büyümeye şuan 29.hafta durduramıyoruz😃😃
Alarasel Elif_nuryildirir01 çook erkn daha onun bebek olması imknsz gaz vs vardır blki çünkü daha susam tanesi kadr
Prensannesi61 asyagibi bende sendenim sanırım bacım 33+4yim 6 aylık gibi karnım ama çok iyi bi durum bence sıfır çatlak 😂😂
asyagibi Prensannesi61 öyle öyle bende rahatım bacım 😂 bugun bi abla karnımı sevdi 6 aylık mı diye sordu yok 8 aylık dedim ağzı açık kaldı nazar ediyorlar valla 😂
Ekk12 sevval55 aynen benimde öyleydi 15 oldum şimdi baya baya çıktı. Sanırsın ikiz üçüz ama hamile kalmadan önce dümdüzdü ben ona bağlıyorum. Daha ilerde napıcaz bilemiyorum 😂😂
sevval55 Ekk12 gaz diyorlar tuvalete cıkmıyoruz sanki biz 😀😀 bebekten işte bu küçük müçük ben fitness hocalıgı yapıyodum bide benim göbeğim olabilir mii kaslarım varken buna dönüştüm😂
eglhnztrk Elif_nuryildirir01 30 nisan benimde sat. benim anneminde çok büyükmüş karnı, belirtilerimde onunla aynı zaten ne kusma ne mide bulantısı sadece şişik karınlar ve gögüs 😃 ben genetik heralde diyorum. Evet dokuz ayın sonunda nolcak acaba 🤭😃
Elif_nuryildirir01 eglhnztrk aynen öyle göğüsler gobus gidiyoruz bakalm nereye kadar böyle 9 ay boyunca sanirim kocam bol bol kapı genislenetecek yada bu gidişle opemicek😂😂😂😂🙈