Elif_nuryildirir01 ben bu kadar erkenn göbeği çıkanlara psikolojik diyorum yanı hamileyim diye daha rahat bırakıyolar bence, benım arkadasımında 1 gün önce birşeyi yoktu bir gün somra geldi hamile oldugunu ögrenmiş birden göbeği cıkmıstı😁🙊 bu kadar erken cıkmaz ben 16 haftadayım varla yok arası su anda belki benımkide normal değildir bilmiyorum ama 8 haftada fasulye tanesi kadar daha bıraz siskinlik vardır