Elif_nuryildirir01 bende de aynı şey var canım herkes anlıyor hamile olduğumu. Normalde hiç göbeğim yok ama hamile kaldığım gibi şişmeye başlıyor. İlk gebeliğimde de 5. Haftada şişkinlik başlamıştı şimdide öyle 😃 gaz diyolar ama ne çıkmayan bi gazmış oyle rahatsız eden bişeyimde yok. Ama kabızlık sorunum benimde var🤭 ilk gebeliğimde kızdı acaba bu da mı kız diyorum bende 🤔😃