Elif_nuryildirir01 sevval55 ayy ne kadar tatlı duruyorsunuz maşallah bence çok güzel rabbim sağ sağlim kucaginiza almayı nasip etsin canim🙈🙈😍❤
sevval55 Elif_nuryildirir01 yaa cok sagolunn amin hepimiz saglıklı kucagımıza alalım insallahhh🙏🏻🙏🏻❤️
Merve43 Elif_nuryildirir01 bebek daha 2 3 gram olduğuna göre o göbek bebek değil siskinliktir gazdir😊
gulsahygt07 Elif_nuryildirir01 ilk gebeliğiniz mi ama ikide olsa gönül değildir o gazdır birde progestan hormonu bağırsakların a çalışmasına neden oluyor ben yanıldığınızı düşünüyorum
Elif_nuryildirir01 gulsahygt07 ben zaten doğru birşey demedim sadece düşüncemi söyledim kesin birşey bilmediğim için size sormak istedim
gulsahygt07 Yusufaras iyi yapmışsınız benim ikinci gebeliğim ilk başlarda öyle oluyor tabi heveslenmenizde çok güzel annelik duygusu işte . Boyunuz uzunsa iç karnınız geniş oluyor göbek fazla çıkmıyor ve çatlakta olmuyor
Elif_nuryildirir01 gulsahygt07 aaa estagfurullah olur mu öyle sey yanlış anlaşılma olmuştur hiç önemli degil canm❤
asyagibi Elif_nuryildirir01 büyük ihtimalle gazdır canım ben 30+4 hamileyim görsen 5 aylık zannedersin çok geç çıktı benim de
Prensannesi61 asyagibi bende sendenim sanırım bacım 33+4yim 6 aylık gibi karnım ama çok iyi bi durum bence sıfır çatlak 😂😂
Alisadem Elif_nuryildirir01 çok erken daha. Ben 16+4 haftalık hamileyim karnım çok az belli bile değil kimse inanmıyor dışardan hamile olduğuma..şişkinlik olmuş olabilir başlarda oluyor öyle.
Elif_nuryildirir01 Skn23 bekliyorum inmesinler işte hamile olunca bi sürü sebep var şişkinlik gaz erken çıkması vs gibi hep belirtiler oluyor kötü birşey olmasında tek isteğim karnım erken çıksada önemli degil