turkuaz1290 Elif_nuryildirir01 valla ben 12+4üm hala hiç çıkmadı normalmi değilmi bilmiyorum kişinin vücut yapısına göre değilebiliyordur belki
Esenn1 Elif_nuryildirir01 8. Haftada mümkün değil canım bebek daha bezelye tanesi kadar bişey çünkü 😃 gazdır o ilk başlarda öyle oluyor sonra iniyor😂😂
Burcu77 Elif_nuryildirir01 evet cok erken 16 haftalik bile karnim cikmadi 🤭 aksamlari cikiyor sadece yemek yemekten oda galiba😁😁
Elif_nuryildirir01 turkuaz1290 herkes aynı söylüyor kişiden kişiye degisiyormus ben kilo mu acaba diye düşündüm de sanki 5 aylık gobusum var🤣🙈
Nur___ İlk başlarda barsaklar da gaz yoğunluğu oluyor, vücut yapısına göre 15.haftadan itibaren çıkmaya başlar genellikle 🌼
Dilru Demirleblebi benimde oyle oldu resmen bol kesin kiyafetlerden bile belli olmaya baslasi. Hemde yaklasij 1-1,5 hafta icinde 😂
ikicocuklubiranne Elif_nuryildirir01 ilk haftalar gaz karnı oluyor canım. Ama genelde bu şekilde karnı çıkanların hamilelik karnıda erken çıkıyor 😊 12. Haftadan itibaren karnım var mesela benim 😊
Elif_nuryildirir01 ikicocuklubiranne evet bende şuan 9 haftalık oluyor cıktı hemen banada iç karnı dar oldugu için erken cikmistir diyorlar
Ndeniz Elif_nuryildirir01 o 8. Haftada çikan Gaz dedigim gobek hic inmeden buyumeye devam ediyor:) 14+5 im. Yapiyla alakali oldugunu düşünüyorum.
Elif_nuryildirir01 Ndeniz aynen benimde oyle buyuyoruz valla gidiyor benden önce gidiyor göbek valla ben kötü biseydir diye endişe ediyorum yoksa şikayetçi değilim sonuçta hamile olduğum belli oluyor🙈🙈🙈🙈
sevval55 Elif_nuryildirir01 ah sen beni görsen dur foto atiyimm bende 8. Haftamdayım herkes bu ne diyor ama napiyim zayıfım kilo olma şansı yok😀 https://i.hizliresim.com/lQ7Ezr.jpg
Kovaburcu sevval55 😂😂benden büyük 15 haftalıgım 😂😂iç karın diye birşey varmış o geniştir dediler banada😀😀
Elif_nuryildirir01 sevval55 ayy ne kadar tatlı duruyorsunuz maşallah bence çok güzel rabbim sağ sağlim kucaginiza almayı nasip etsin canim🙈🙈😍❤
Ekk12 sevval55 aynen benimde öyleydi 15 oldum şimdi baya baya çıktı. Sanırsın ikiz üçüz ama hamile kalmadan önce dümdüzdü ben ona bağlıyorum. Daha ilerde napıcaz bilemiyorum 😂😂