TunarinAnnesi canm kızma ama seni üzmek istemedigim için yazmasını test zaten pozitif değildi o çizgi her tetste var bazılarında kuruyunca daha belli okuyo ama renksiz olunca pozitif olarak degerlendiremezsn zaten. Bak sende de esinde de sorunlar varmış kaç yıl olmus neden farklı ve iyi doktorlarla yoluna devam etmiyorum. Eşine ilaç ve besin takviyeleri sana tüplerini açmak için işlem hatta bu kadar zaman sonra artik tüp bebek çok doğru uygulama olacaktır. Doktorun tek tüple kalirsin demir ama kaç zaman olmus olmuyo vakit kaybetmenin anlamı yok artık düzgün bi tedaviye gecikmenin vakti ertelemeyin