TunarinAnnesi canım bende polikistik over vardı.Aşılama ile dış gebelik yaşadım.Eşimin sperminde düşüklük vardı.Eşime keçiboynuzu kürü yaptık,E vitamini kullandı.Onun değerleri düzeldi.Tüp bebekle hamile kaldım.Önemli olan pko değil de tıkalı olan tüpünde sıvı birikmesi vs olmasın.Eğer öyleyse tüpün alınması gerekir.İyi bir tüp bebek merkezine gitmelisiniz.Hangi ildesiniz?