TunarinAnnesi canım peki hiç takviye şeyler aldınız mı vitamin karışım falan gibi benim de 1 yıldır olmuyordu 4 ay ovulasyon testi yaptım boş cıktı sonra rahim filmim çekildi bir sürü sıkıntım çıktı ilaç falan kullanırken gebelik oldu kimyasalmis dusurudm sonra herkes hemen arkasına hamile kalırsın dedi tabi yine umutla bekledim 2 ay bomboş geçti en son bi arkadasim macun önerdi hem bana hem eşime onu kullanırken ovulasyon testi yapmak şart ama ben hamile kaldım şuan 5+0 oldum keseyi gördük henüz çok yeniyiz ama bu yediğim macunun faydası olarak görüyorum ben sen de dene derim