TunarinAnnesi Ölüyorum ağlamakdan ne bitmez çilem varmiş 😢Ben hiç Anne olamayacakmiyim😞😞😞https://imgyukle.com/i/kBs3lY
Muallimehanim TunarinAnnesi Böyle düşünme ☺️ Rabbim zamanını bilir. Ne kadar zamandır deniyorsunuz? Eşin ve sen doktora muayene oldunuz mu?
Marinnn TunarinAnnesi sıkma canını vardır Rabbimin bir bildigi kac yasindasin ? Rahimde her hangi bir sıkinti var mi ?
BirVeraAnnesi35 TunarinAnnesi canım çok haklısın ama isyan etmenin inan hiçbir faydası olmayacak aksine seni hamile kalmaktan uzaklaştıracak Allahın vardır bir bildiği bence isyan etmekle ertelenmesinide sağlıyor olabilirsin inş tez zamanda güzel haberler alırsınız🙏
TunarinAnnesi Bayburtlu69 ozguk Zmrtbdk Deletedmom00170 Deniz_ruzgar Merve43 Alpase Gul_52 Ssraa Muallimehanim kızlar bu gün adetim gelmeyeli 9gün oldu ve ben kendimde hiç bir adet belirtisi ağrisi hiss etmiyorum iştahimda kesildi baya Acaba adet söktürücü kullansami beklesemmi? 6gün geçtiğinde 1.20 çıkan kan hcg artarmi Hamilelik ola bilirmi? Yol gösterin bana (
guler27smsk_ TunarinAnnesi hm ismin tunarin annesi ondn sordum cnm yanls anlama peki sorun ne neden olmuyor
Senayerva TunarinAnnesi üzülme birde sorun sendemi eşindemi onu araştır ona göre tedavi yolu izle hedefin olsun bu senin emin adımlarla ağlamadan yürü ve inşAllah bebeğine kavuşursun Allah'ın izniyle ve bol bol dua et
Nurcan6148 TunarinAnnesi Canım üzülme bal herşeyin bir zamanı var gercekten.Benim bir arkadaşım vardı.Ne kendinde ne eşinde bir sorun vardı.5 yıl çocukları olmadı.Aşılama herşeyi denediler.Sonra tatile çıktılar hamile kaldı.Psikoloji çok önemli.Rabbim hayırlı zamanda sağlıkla evladını kucağına almayı nasip etsin.
Marinnn TunarinAnnesi canim benimde 2 yil boyunca olmadi bende tam ümidi kesmistimki hamile oldugumu ogrendim
TunarinAnnesi Muallimehanim kist amelyati oldum laparoskopik dr dedi tek tüple hamile kala bilirsin sap tüp 10%açik genç olduğum için yıkamiş tüpleri ama kapali olani almamiş 😞
0911 Allahtan umit kesilmez canim bana da 6 ay once doktor daha senin cocugun olmaz dedi kistlerim yuzunden simdi cok sukur 2aylik hamileyim
Sevgibhr 0911 ne kisti vardi sizde acaba bnde de cikolata kisti var aynilarni diyip duruyolar bsyler kullandnz mi
ozguk 0911 aynı şekilde banada dedi tek dr değil 2 dr aynı şeyi söyledi. İnanmak lazım dua etmek lazım herşey kafada bitiyor. Annemin 10 yıl olmamış düşünmeyi bıraktığım Anda oldu dedi beni dünyaya getirmiş ve arkasından 2 erkek kardeşim çok şükür
Handeyldz01 TunarinAnnesi yani sadece tek tüp açık oda %10 mu canım bide eşinin sprem seviyesiyle hızı çok önemli
Handeyldz01 TunarinAnnesi seninde kalma sansın %50 ye düşmüş tüp kapalı olduğu için karşı tarafta %50 olunca gecikiyor yani ayda 1 gün 1 yumurta tüpten çıkıp döllenmeyi bekliyor oda hızlı ve sağlıklı tek bir sperm olmalı kesinlikle sıkı ovulasyon takibi yapmalısın Rabbim verir inşallah