Kubra_ali canım öncelikle cok geçmiş olsun inşallah bebeiğini sağsalim kucağına almak nasip olsun 🙏🏼 Bende buna benzer şeyler yaşadım hatta kanamalarla uğraştım günlerim gecelerim mahvoldu.1ay tuvalet dısında kalkmadım tam kanamam geçti derken tarama testı yuzunden kabuslarm başladı rısklı cıktı benmd nifty yaptrdm 10gun beklemek kabir azabıydı.sonunda sonuclarm temz geldı detaylı ultrasona girdin daha sonra oda temiz cıktı ınsallah seninde temiz cıkar allahn izniyle.stres yapma üzülme demek manasız biliyorum ama bebeğini düşün. Ayrıca şu öyle olsa bile aldırcakmsn bilmem ne gunahsız bir bebeğe nasıl kıycaksn diyenleri boğasım geliyo insanlarn uzuntusu kendısıne yetiyo zaten bunu bi düşünebilen siz değilsiniz kimse bir cana kıymayı hele bebeğine kıymayı dusunmez zaten ama at gözlüklerinzden kurtulup gerçekleri önünüze alıp dusunun ben 15gun hergun her dakka dusundum kahroldum mahvoldum sizin sanrıgınz gibi rahatsz hasta aldırayım diye değil ama ona nasıl bir yaşm sunucam yetebilecwkmıyım bana bişey olrsa nolcak bebeğime vs vs diye.oyuzden atıp tutmasın kimse allah kimseyede yaşatmasn herkese hayrlı sağlıklı doğumlar versin...