Ya kızlar bu testlerin yanlış olma ihtimalinin cok yüksek olduğunu biliyorsunuz sırf doktor yapalım diye de yapılıyor ama ne kendini ne bebeğini üzmeye ne gerek var. Hamileliğiniz kötü geçiyor, eşinizle araniz bozuluyor daha nice problemler. Bu 2li 3lu testleri yaptırmayı reddeden biri olarak bence hic gerek yok aldirmak istemiyorsaniz ki böyle biseyden de rabbim korusun hesabinin nasil verilecegini dusunmek lazım .Rabbim seni bebeginle imtihan edecekse eder ztn. Siz boyle yazinca biz de cok üzülüyoruz 😔