Kubra_ali Canım seni en iyi anlayanlardan biri benim. 2 gündür yaşamıyoruz sanki. Benim de detaylı ultrasonda 6,5 çıktı ense kalınlığı. Doktor kesin sonuc için amniyosentez yapılmasını söyledi. O da işinin ehli bir doktora gitmen gerek. Düşük de olsa riski oldugu için maddi durumda sıkıntı yoksa nıfty testi yaptırmak. Ben de bugun net kararımı verdim ve Nıfty testine karar verdim. Akşam gelip kanımı alacaklar. Rabbim yardımcımız olsun,hayırlı sonuclarla sağlıklı bir şekilde kucağımıza alalım yavrularımızı 🙏🏻