yenigebis0335 Habbe inşaAllah canım o yüzden çok sevinmedim rabbime bırakdım reglü günüm geçince artık ilk gebeliğimde çok sevinmiştik eşimle düşük olunca çok üzüldük o yüzden şuan ona söylemedim kendimde test yapmamış modundayım 😑
Kbra7777 deletedmom592 bende negatif cikti 6 gun kala yaptim ama yumurtlamam ayin 12 si biraz daha bekliyecegim
Hamd_olsun Kbra7777 benim Yumurtalama 13 Haziran. gebelikte ovülasyon daha hassas denilir. Yaptım negatif çıktı
Handaan yenigebis0335 şimdiden hayırlı olsun canim düşük olmaması için hergun elini karnına koy ve 1 tesbih Yâ mubdiu çek
GulsahMulayim yenigebis0335 haydi bakalım 😄 regli beklemene gerek Yok kuşum idrarda çift çıktıysa. Haber ver bizee deee 😍
yenigebis0335 GulsahMulayim mutlaka yazicam tatlışkolarım 😍😍 inşallah kuzum ya çift ama inşaAllah yanılma olmaz
GulsahMulayim yenigebis0335 inşAllah cannım benim inşAllah olmazzzz 🤲 işini garantile diye diyorum sadece, yoksa test sonucuna göre olumlu tabi ki 😍
defne55 yenigebis0335 ayyy 4 bucuk ay önce ki halim geldi gözümün önüne testi görünce 🤭🤭🤭 inşallah hayırlısı olur kuzum hakkında 😘😘
yenigebis0335 defne55 ınşaAllah canım inşaaAllah 🤗🙏🙏 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin seninde 😘