yenigebis0335 canım benimde öyleydi daha çok yeni olduğu için silik çıkmış bi kaç gün bekle ya da adetinin geçikmesini bekle kan testi yaptır ay böyle erkenden öğrenince insan çık sabırsız oluyo diyo ki keşke söyle 5,6 haftalık olsaydı da öle öğrenseydim iki günde bi kan vermek zorunda kaldım ben bthcg yükseliyo mu diye ama şimdi keseyi gördük çok şükür allah sana da nasip etsn bence hamilesin canım🤗