yenigebis0335 canım öncelikle inşallah vardır da sağlıkla kucağına almak nasip olur ,daha geçenlerde biri idrar testi atmış silik çıkmış herkes hamilesin hamilesin diye umut verdi bir kan verdi negatif değer 0 . Bu idrar testlerine aldanma lütfen hele pozitif yazanlara hiç aldanma yanlış anlama beni sakın bu testten gebelikten önce bende yaptım iki ay üst üste beni hamile gösterdi bir umut kan verdim sonuç negatif silik çıkınca umutlaniyoruz ama maalesef kesin sonuç değil kan ver kesin sonucu al insallah vardır rabbim senin ve isteyen kimsenin kucağını boş bırakmasın