Bir de hanimlar ben doguma girmeden 2 gun once kati yiyecekleri kesmistim doktorumda dwmisti cunki malum hamilelikte en buyuk dert kabizliktir sezeryan dogum sonrasi gaz cikarmak onemli gaz cikarmadan hastahaneden de cikarmiyorlar😊 ben dogum yapmadan bir gun ince gece sadece corba icmistim sukur ayni gunu hem gazimi hemde tuvaletime cikabildim