Alarasel AygyulSina ay balla akşm akşm güldm yaa 😂🤣🤣okdr kafadına takmş bide yazıyo sanane kardeşm yanii defol git ozmn beğenmezsn demii
Alarasel AkileUqur valla bnde anlamadm baktm acaba etiktledimmi diye silah zoryla geldi sanki işi gücü yok illa bnm yorumu okumş🤣🤣😂
Nursemomm Alarasel 74 le girmiştim şu an 60 ı zorluyorum az kaldı 😅 benm estetik dikişti sadece ufak bi çizgi var bebişe gelince hiç yalan söyleyemicem çok zor ama Rabbim sabrını veriyor
Nursemomm Deletedmom133 sanırım bi kaç saat sonra sadece sıvı şeyler çorba komposto falan ilk iki gün onlar en son çıkarken dr um gazını çıkardıysan ve wc ye çıktıysan katı yemeye başla çıkmadıysan lavman yapcaz demişti
Deletedmom133 Nursemomm netten bakıyorum 6 saat yazıyor da gözüm korku biran ac kalamıyorum pek 🤭 kayısı kompostom hazır çok şükür inşallah sorunsuz geliriz evimize teşekkür ederim 😀
Nursemomm Deletedmom133 hemen hemen 3 saat falan geçmişti sanırım kuzum anesteziden hatırlamıyorum tam saat kaçtı zaten serum falan takıyolar ya acıkmıyosun ben hiç acıkmamıştım
Haande Kizlar lutfen sezeryani normal dogum cesidiymis gibi yazmayalim. Sezeryan dogum normal dogumda olusabilecek sorunlara mudahale icin yapilir. Kendimizin ve bebegimizin sagligini planli sezeryanlarla bozmayalim.
Nk1984 Alarasel Tabiki de geciyor cok şükür,en fazla 1 hafta sonra normal hayatına devam,dikiş yeri ilk zamanlarda ince bir çizgi şeklinde belli oluyor,aradan belli bir zaman gectikten sonra o çizgi bile belli olmuyor
Bilgeeferhat Dilek-15 sezeryan korsesi aldım medikalden https://i.hizliresim.com/NL57mP.png Bundan verdi 18 gün oldu Doğum yapalı sezeryandan sonra göbek kalır derler ama göbek falan kalmadı
Dilek-15 Bilgeeferhat anladim canım benimki böyle değil biraz sert gibi olanlar var ya ondan işte o yüzden sordum sana da ben doktora sorayım
Bilgeeferhat Dilek-15 Doğumdan 1 hafta sonra başladım ama çoğu doktor 2 gün sonra tak diyormuş sen yine doktoruna bir sor
deletenmom1841 Deletedmom133 sağ ol canım benim Allah sağlıkla almayı nasip etsin inşallah kolaylıklar dilerim, çok tatlı telaşlar unutulmaz heyecanlar 🥰🌸
Deletedmom133 deletenmom1841 kesinlike son kez yatağını düzelttim çikolatasın sipariş verdim sabahtan beri bekliyorum kargoyu heyecanla🥰 az kaldı cok sukur
Neslihan22 Deletedmom133 sadecemeyve duyu ve biskuvi yiyebiliyorsunuz ayaga 9 da kaldirdilar birseyler atistiriyorsunuz o saate kadar