Alarasel hastane de sürekli ağrı kesici verdikleri için dayanılmaz bi ağrı olmuyo,ben ağrım olmadığı halde ağrı kesici istedim ,o yuzden hiç ağrım olmadı cok şükür.Tabi ki yanında yardımcı olması gerekir.2-3 gün yatarken,kalkarken bile birinden destek alıyosun ama o kadar sonra hersey normale dönüyor.Bir de kişiden kişiye değişebilir tabi,benim canım çok tatlı olmasına rağmen iki sezaryende de problem yaşamadım çok şükür☺️