Alarasel 47 gün önce 2. Sezaryenimi oldum kızım tersti zorunlu oldu bi ayım dolmadan toparladım bence korkacak bişey yok sana spinali öneririm kesinlikle dr una normal doğum konusunda katılıyorum vajina asla eski fizyolojik yapısına dönemez normalden sonra