Selam kızlar 👋 bende 11+5 te öğrendim cinsiyeti oğlum olucak nasipse 👶🏼 Tarama tesleri gayet iyi çok şükür 🙏🏼 sadece size bişey sorucam tetenoz aşısını kaçıncı haftada yaptırdınız biz suan 19+3 teyiz haftaya gel dedi ebe ama internette 12.hafta yazıyor anlamadım 🙈