Melekkirbas latteanneoluyoooor amin işallah.hepimze bizde önceki kaybettik o yüzden tedirginiz ama iyi gidiyoz suan hayirlisi işallah.kayip olunca çok zor oluyo
latteanneoluyoooor Melekkirbas rabbim o bebeğini cennette seni ve eşini karşılamak için yanına almış canım bu bebeğini de sağ salim kucağına alırsın inşallah ☺️
Melekkirbas latteanneoluyoooor işallah cnm.öyle düsünüyoz hep.sağlicakla doğar isallah hepimizinki 🤲🙂
Zzynnp Bizde 19+5 🤗 prensesimizle 2 li teste girdik temiz çıktı çok şükür 🤗🙏 Sağlıklı sıhhatli inşallah alırız kucaklarımıza 🙏
Cankizsinem Bizde 18+2yiz ikiliyi yardım temz cıktı şükür okuyun önce de 3 lutu yaptırdım benim bebeğinde kiz olcak insallahh bir tane oğlum var
Sebogelin latteanneoluyoooor üçlü aldırmayı düşünmüyorsan şart değil. Ama ayrıntılı ultrason önemli çünkü herhangi bir sıkıntj durumunda müdahale dilebiliyor tedavi mümkün olabiliyor
Melegimm19 Berna3434 3-4 haftadır nerede olduğunu anlıyorum canım arada balık kayar gibi geçiyor bir yerlere onuda hissediyorum 17.haftaya girdiğimizden beride düzenli değil ama arada pıt pıt mısır patlağı gibi çok zayıf hissediyorum şükür 🙈
Zeyno16 19+5 haftalğz baklm Kasım gözüküyo bizimde😊 Bebeğini benm gibi hissden varmı acaba ☺️ Yoksa ben mi yanlş anlym
Zeyno16 latteanneoluyoooor senn kaç haftlk cnn. Benn 18. Haftdn beri ufakta olsa hissdyrm ama acaba yanlşmı anlym diym