latteanneoluyoooor ikili üçlü olmadım, şeker olmayacak. Detaylı temmuz ortası gibi olucam inş. 15+3 de kız dendi dün de kız olarak görüldü 🌼 bulantılar ara ara, kalça bacak ağrısı oluyor çalışıyorum, d. İznini bekliyorum 🌼 kan ilacı başlamadı doktorum, sadece karışık besin destegi alıyorum