gulsumklc2 benim küçük kardeşim de de vardı canım iki tane delik vardı kalbinde , annem detaylı ultrason yaptırmamış hamileyken doğduktan sonra öğrendik doktor kilo alırsa kapanır dedi hem mama hem anne sütü ile beslendi kilo aldıkça kapandı . Şimdi 10yasinda 6aydan 6aya kontrole gidiyor hamd olsun şuanlık bir sıkıntısı yok herturlu spor yapiyor sakıncası yok dedi doktor korkma canim bisey olmaz