gulsumklc2 çok üzüldüm gerçekten 😞 Ama allahtan ümit kesilmez. İyi yapmışsın aldırmayarak. Ben olsaydım ben de aynı kararı verirdim. Bebekler kendilerini çok çabuk yenilerler, tamamlarlar derler. Belki zor bir süreç olur ama sonu sağlık, mutluluk olur. Allah yardımcınız olsun. Doğum ne zaman?