Minifasulye gulsumklc2 ankaradayız cerrahla henüz görüşmedik yeni öğrendik durumu, çocuk kardiyoloğu Prof dr Birgül Varan takip edicek
NilgunHnm gulsumklc2 krromozomlarinda sıkıntı var mı normal kromozomlarami sahip diye bakılıyor 3 tane test çıkıyor on sonuç var 13 138 21 ve cinsiyet kromozoma bakılıyor yani down olup olmadığı 2. Sonuç tüm kromozona bakıyorlar 3. Sonuçta 22q11 tuple delesyonu diye bir şeye bakıyorlar
Minifasulye gulsumklc2 22 haftalık şuan,amniyosentez bizden de istediler ama biz yaptırmadık ne olursa olsun aldırmayı düşünmediğimiz için. Çok teşekkür ederiz dualarımız karşılıklı.. rabbim tüm yavrularımızı bizlere bağışlasın, onlara şifa versin..
gulsumklc2 Minifasulye peki illa dawn olcak dedi mi ihtimali yzde kaç dunden beri agşıyorum delik belki ameliyatla iyi olur dawn çaresi yok😞😞
Nil_19 Minifasulye Geçmiş olsun canım. Siz hangi hastaneye gidiyorsunuz? Benim bebeğim de de aort stenozu var dediler yani kalp kapakçığı dar doğduktan sonra ameliyat dediler. Sami ulusu önerdiler hep oraya gidiyorum ben
Minifasulye gulsumklc2 hayır genelde bu tatz anomaliler kromozamal bozukluklarda oluyor ama öyle olmayanda çok fazla çocuk var sadece bu da bir ihtimal. Evet düşününce çok zor inşallah başka bir sıkıntıları olmadan doğar bebeklerimiz ama öyle olurlarsada yani en azından kendim için söylüyorum her türlü kabulüm. Amniyosentezde eğer down çıkarsa kalbinde de sorun olduğu için isterseniz aldırabiliyosunuz. Biz düşünmediğimiz için yaptırmadık.
Minifasulye gulsumklc2 ayrıca ense kalınlığı ve nazal kemik normal görünüyor. Yani yüzde olarak bi tahmin yapamazlar test fln yaptırmadan.
gulsumklc2 NilgunHnm canım benımki dedm kapanırmı kapanmaz dedi yani senınkide buyukmus ama dr kapanablr dems benmkiler hep negatif komusuyorlar 😞
tulinakrep Çok net bilmiyorum sadece ben öğrendiğim zaman söylediğimde bende de var ama beni zorlamıyor demişti o yüzden sıkma canını dedi
Minifasulye gulsumklc2 her kapanır diyene bakmayın eğer doktorunuz ameliyat dediyse olma ihtimali yüksektir çünkü deliklerin büyüklüğüne göre yorum yapıyorlar. Ankarada bu konuda en iyi başkent hastanesi ve hacettepe. Biz başkentte prof çocuk kardiyoluğu takipliyiz doğar doğmaz tekrar muayene edilip ameliyat vakti kararlaştırılacak. Sizde kardiyoloğunuzu dinleyin ve takibi sakın bırakmayın. Doğum yapacağınız hastanede ya başkent olsun ya hacettepe. Diğer hastaneleri kabul etmedi benim doktorum.
Nutella gulsumklc2 dayımın küçük oğlunun kalbinde üç delik birden vardı. Doğana kadar ikisi kapandı, doğduktan sonra da biri kapandı. Hiç üzülmeyin. İnşallah sizin bebeğinizin de kapanır. Gönlünüzü ferah tutun.
M3rv3K gulsumklc2 iyi günler benim de doğuştan kalbim delik ( vsd )ve yetmezliklerim ve aort koartasyonum var( riskli olan). Deliğin yeri ve büyüklüğü önemli . Doğuştan beri takipteyim. Zaten kapanıyor çoğu zaman benim iğne ucu kadar kaldı. Bak şuan hamileyim bile . Bence hiç üzülmeyin bu yaşıma kadar ne ilaç aldım ne ameliyat oldum sadece anjio oldum hep. Stresten ve ağır işlerden uzak durduruyorlar. 3 yeğenimde de var doğuştan .birinin sadece büyük deliği16 yaşında şuna biraz daha büyüyünce ameliyat olucak Kendimde sağlıkçıyım. Şuna gelen çoğu hastalarımızda da kalp deliği var çok büyütülmüyor eskisi kadar. Benim bebeğin de kalp hastası olma olasılığı yüksek. Fetal eko yaptırdım biraz nabzı yüksek . Doğar doğmaz pediyatrik kardiyolojiye göstermem gerek .
gulsumklc2 M3rv3K allah sizden razı olsun aynı hastalık benımkide vsd hastalıgı delik var ve damarlar ata biner sekılde dedi. 20 haftalık daha. Fetal eko yaptrdm sadee bunları soyledi ama hc biri demiyor ki doguncaya kdar belki kapanır belki ameliyata gerek kalmaz. Üstüne dawn sendromlu olabilir dyorlar. Ben ıkılı test flan yapmadm ense kalınlıgıda normaldi 😞😞
ValideSultan gulsumklc2 tatlım hiç burada verilen ay bir şey olmaz bla blaaa yorumlarını dikkate alma. İlk iş yenidoğan yoğun bakımı iyi olan kendi bünyesine. çocuk kardiyoloji ve çocuk kalp damar cerrahi olan bir hastane ayarla Doğum için. Muhtemelen sezeryan olacaksın ileri durumda hemen anında bebeği kalp ameliyatına alırlar en kötü seneryo bu Sonrası allah Kerim.... belki de doğana kadar kapanır 34.35 haftada tekrar git istersen detaylı ultrason a
gulsumklc2 ValideSultan inşallah canım benım hacettepe de bi dr var oraya gdcem dr lar en kotusunu soyluyorlar bnce belki kapanır hc grek kalmaz Allah büyük😞
Bayburtlu69 gulsumklc2 ben anne karnındayken kalbim delikmiş doktor delik olduğunu anlamamış bile şuan 25yaşındayım.. Yeni öğrendik.. Anju oldum kapattılar
Bayburtlu69 Bayburtlu69 boş boş konuşupta milleti de sinir etmesinler.. Tabi kapanır.. Sen takma kafana..