gulsumklc2 benim bebeğimin kalbinde hem delik var hemde büyük arter transpozisyonu, yani damarların yerleri ters. Doğar doğmaz ameliyat olucak çok ağır bi ameliyat ve riski fazlasıyla yüksek. İlk hafta çok ağladım kimseyle konuşmadım şimdi ara ara aklıma geldikçe üzülüyorum ağlıyorum çok minik nasıl kaldıracak diye. Sonra diyorum kendine gel bak şimdiden onu üzme strese sokma. Biliyorum çok zor söz konusu evlat olunca ama tevekkül etmekten başka yol yok rabbim hayırlısıyla sağlıklarına kavuşmayı nasip etsin onlara şifa bize bol bol sabır ve güç versin..