Ay-Bek dr lara göre herşey nekadr kolay 14 haftalıktı ilk bebeğim kaybettiğimde sonra yine hamile kaldm şimdi kızım 5 yaşnda bu yıl Ocak’ta yine hamile kaldım ama şubatta düşük yaptm bizler ne umutlarla hamile kalıyorz dr çok ölüm olursa kullanalım diyolar ama bizim halimzden anlamıyolar şuan iğne kullanıyorm eşim yapıyo tabi ki zorlanıyorm acıyo ama bebeklerimz için katlanıcaz