minigimmm minigimmm Canım paı senle benim aynı, mhthr 1298 homozigot benim. Bir de xııı heterozigot benim. Ben de iki kere kürtaj oldum karnımda öldüğü için. Sonrasında genetik,kromozom falan bütün sonuçlarımı yaptırdım. Medical parka gidiyordum o zaman. Sonuçlarıma göre Yardımcı Doçent olan doktorum şimdi aspirin içmeye başla hamilelik başlayınca iğne yazarız dedi. Farklı bir Doçent olan kadın Doğum doktoruna gittim aspirim ve iğne gerekli değil dedi. Bir de rahimimde şekil bozukluğu çıktı ondan da ameliyat oldum geçen ay. İki arada bir derede kaldım.Genetik doktoruna gittim o da kesinlikle gerek Yok iğne ve aspirine dedi. Arkadaşımın doktoruna sordum sonuçlarını o iğne ve aspirin kullanmalısın dedi. Hematoloji bölümüne giderdim eskiden. Asıl ilgi alanı Hematoloji olduğu için yine gideyim dedim. Doçent olan Hematoloji doktoruna gittim. O da hamile kaldığımda coraspirin kullanmamı söyledi. Eğer yine karnımda ölürse iğne kullanmamı söyledi. Yaşım daha gençmiş aspirin dene ölürse yine eğer ikincide iğne kullanırsın dedi.
Ben neden ölmesini bekleyeyim ki kullanmayayım Yok kemik erimesi yapıyormuş iğne yine ölürse kullanacakmışım. @Esrayusuf