bende de 3 gende heterozigot çıktı bir tane kimyasal gebelik yaşadıktan sonra doktorum yaptırmayı uygun gördü iyi ki yaptırmışım bu testi her gün kan sulandırıcı iğne ve hap kullanıyorum şuan 25 haftalık oldum ama sonuna kadar kullanacakmışım dikkate alınması gereken bir konu kesinlikle