minigimmm aynı sonucu iki doktor farklı yorumluyor. Bir doktora gittim bunda hiçbi şey yok dedi 2 düşüğüm olmasına rağmen. Çıktım ağlamaktan enerjim kalmadı sebebini bulamadığımız için çok üzülmüştüm. Sonra eşim başka bi doktora daha gösterelim dedi. Şimdiki doktorum, hamile kalmadan önce coraspirin kaldıktan sonra da hemenkan sulandırıcı başlayacağız dedi. Şimdi 27 haftalık hamileyim, 2günde bir iğne kullanıyorum. Bence bikaç doktora sormadan kesin karar verilmemeli. Bir düşüğü daha kaldırabilir miydim bilmiyorum Rabbim kmseye yaşatmasın.