1987gokce bağcılar medipol çok iyi diyorlar bir hemşire tanıdığım var o da tavsiye ediyor orayı ve fiyatıda normal doğum 1100tl diye biliyorum diğer özel hastanelere göre çok iyi ve hastaneye girdiğinizde sanarsınızki AVM ye giriyosunuz hiç hastane havası yok çok güzel bir arkadaşım doğum yapmıştı çok beğendim orayı