VildanYaycili meltemerdem ben medıkana Işık ustunere gidiyorum çok memnunum çok ılgılı reyapa gitmıstım ama doktor bılgılendırmesı zayıftı bu Doktoru buldum
meltemerdem VildanYaycili reyapta hangi doktora gelmiştiniz? Medicana bana gereksiz pahalı geliyor, bu sebepten dolayı oraya hiç gitmedim. Reyap evime daha yakın 🙂
Gsdebal Zhdsngz muane ücreti 45 tl canım gitmeni tavsiye ederim gerçekten çok iyi testlerimi devlet hastanesinde yaptırıyorum
Ebru26 Edos bende maltepe toprak hast gidiyorum umut hast birsen hanım vardı bilirsin belki oraya geçince peşine gittim bende
Edos Ebru26 iyisini yapmışsın güvendiğin doktorun peşini bırakma 🤗Çünkü iyisini bulmak,bulsan da güvenmek çok zor 😑
Pinkoloji Ebru26 bende maltepe cevizlideyim toprak hastanesi birsen hanım a gidiyordum değiştirdim. Medical park göztepe ye geçtim.
meltemerdem Aycann Çok afedersiniz geç gördüm mesajınızı. Ben Mesut Karakuş’a gidiyorum kendinizi yardımcı doçent sanırım. 90 tl olmuş site indiririm var 80 tl ödüyorum. Doğum da 2100 olarak duydum normal doğumu. Henüz gidip görüşemedim 🙈
Melegimveben 1987gokce aynen canım yazık doğum sırasında yanlış tutmuşlar bebeğin sağ kolu tutmuyomuş bide film çekip bişeyi yok bebeğin felan demişler 😥
Ozlemr Ayselarel Acıbadem maslak a gidiyordum şimdiye kadar. Bu hafta içi için Amerikan hastanesinden randevu aldım. Oraya devam etmeyi düşünüyorum. Ama bakalım inşallah doktoru severim. Siz nereye gidiyorsunuz az kalmış sizin maşallah 🙏🏻🤗
Ayselarel Ozlemr bende gültepe avicennaya başladım oraya gidiyroum inşa kısmet olurda orda doğum yapmayı düşünüyorum şükür az kaldı ya gelselerdd bitse arrik sabirsizlaniyoruz vallahi 😍