Almilanur ben önce yüzyılda Serap hanıma gidiyodum ama bir talihsizlik yaşadım ilgisizlik diyelim. Doğan beye bir kere gittim yarın tekrar gidicem ama hastanede ilgilenmeleride çok iyi. Birde ben doktor araştırırken normal doğum gece olursa doktor geliyor mu bunu sordum bölge hastanesinde geliyorlar. Tavsiye ederim 110 lira muayene