Yaseminyakup Kızlar banada dua edermisiniz kanamam sürekli var bir kızım var üç yaşında sürekli uzanıyorum biran önce kalkmak istiyorum bebeğimide sağlıklı birşekilde almak istiyorum rabbim sizede sağlıklı kolay doğumlar nasip etsin
Yaseminyakup YcelMlayimYldrm canm maalesef aynı durumdayız tabi allahtan başka ilah Yok o yüceliğle dayandık rabbim sağlıklı doğumlar nasip etsin leke tarzındaysa korkma stres şakın yapma mutlu ol sürekli çünkü çok önemli
YcelMlayimYldrm Yaseminyakup amin inşaallah sağlıkla kucağımiza alırız ama stres yapmamak mümkün değil ki tuvalete gitmeye korkar oldum.. Allah hakkımızda hayırlısını nasip eylesin
Yaseminyakup gigi kahverengi akıntı gelmesi sıkıntı değil yüksek derecede koyu kırmızı parlaksa iyi değil canm bol bol sıvı Alman lazım
gigi Yaseminyakup canım vallahi içim rahatladı şükür kırmızı değildi valla 4 lt yakın au içiyorum ama dinlenme yok ne zaman ayaklarımı uzatsam birşey unuttuğumu fark ediyorum salı günü randevumuz var inşallah dr da güzel şeyler söyler
Yaseminyakup Civcivinannesi yok yok İnan hergün hastanelerdeyim doktorumla hep irtibat halindeyiz yani kasılmalar normal önemli olan senin sakin olman tmm mı sakin olmalısın İnan benden akan kanı görsen ama ben dua ediyorum sakinim bu beni olumlu yönde etkiliyor
GamzeTetik gizem3443 ben jelini kullanmıyorum canım hap olanını vajinal kullan dedi doktor.o da geliyor ama bir süre sonra .doktora sordum normal dedi
Mucizemveben GamzeTetik bende vajinal kullanıyorum ve sürekli geri geliyor sırf bunun için doktora gidicektim cevabını sizde okudum ☺😃😃
Bebisaskina Civcivinannesi ben kullaniorn cnm 6 gundur sabah 1 aksam 2 tanes. Dun bni mahvetti bir bas agrisi nir mide bulantisi halszlk off