Merhabalar,ilaçtan ben de kullandım,uzanırken kanamam oldu,ertesi gün doktora gittim,progestan verdi,10 gün kullandım sabah akşam, 10. Gün sonunda gittim doktora çok şükür bir sorun çıkmadı.ilacı sabah akşam aldım,bazen baş dönmesi ve uyku yaptı,bulantı yapmadı .11+5 iz şu anda