Civcivinannesi 4 haftalıkken kesem yuvarlaktı canm 5. Hafta kontrle gittim de kesem birbrne yapışmak üzerydi ama doktra gitmeden Akşamı durduk yere herşeye kavga çıkartıp kendmi kasıyordum ve inadımdan otobse bnmeyip yarım saatlik yokuş aşağı bir yürüyüş yapmıştık sonrasnda otobse bindim de ise eşime çok garip bir ağrı var demiştim doktora gittimde de kesede kasılma oldnu söylemişti. sinrden stresten uzak durcaksn demişti. Doktra nedenini sordumda gebelerin çoğunda bu sorunu yaşıyoruz ilk başta böyle olupta sağlıklı bir gebelik geçiren çok hastam oldu demişti. Çok şükür o günleri atlattık. 6. Haftada kesem tekrrdan yuvarlanmaya başlamştı. İnş. Sizlerde bu günleri bebeğinizle birlkte en sağlıkı şekilde tamamlarsnz. Doktor bana ihtyaç dışında kalkmicaksn ayaklarnın altna mnder koyup öle uzancaksn dedi. 2 ay hem annem hem kayınvalidem baktı. Morelinizi yüksek tutun canm ne yaşarsanz yaşayın bebeğinizin etkilendni untmayın ben o günden snra çok büyük ders aldım.